äntligen hemma

ja nu har jag äntligen kommit hem från gran canaria, äntligen kan jag skriva åäö, är knappt så jag kommer ihåg att de finns och då var jag borta i en vecka 8-) lala hur som helst har jag haft en fantisktisk vecka med allt ifrån strandjogging till spa behandlingar, riktigt gött! :)
sitter på bussen hem nu, och mitt enda problem är att lalalala jag inte vet vart mina hemnycklar är? i resväskan, hemma i malung, i canarie öarna eller sas radisson, hos sss eller vad det heter, ni vet sån där vi skickar hem dina upphittade nycklar service, lalala och jag antar att dom som känner mig inte är förvånade? men vet ni jag hittar dom ska ni se, annars så ja då hittar jag dom inte 8-)

talade med bea förut också, och hon vekar må bra för studen, dock verkar hon ha dött lite på skolan och allt sådant där tispassande energislösande saker, eller ja eh nu orkar vi inte snacka blaja nu ska jag ta en liten tupplur innan jag anländer till örebro!! :)


#13

Kommentarer
Postat av: T.J

fan vad coolt att änu mera tjejer än jag tycker att hockey är skit coolt! Innan ni började i malung på hockeygymmnasiumet, var ni bra innan oxå? eller vart ni super bra på skolan?

2009-12-18 @ 21:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0