sitter på tåget till malung

Japp, nu sitter jag här, på tåget till malung. Känns ganska bra faktiskt, få komma upp och faktiskt gå i skolan lite, har ju varit helt kaputt senaste veckorna med skolarbete. Måste plugga lite historia och naturkunskap imorn så jag är klar med det innan jag åker iaf.
Igår blev det fika på stan med några vänner, så när vi kom upp på stan var det helt mörkt inne på mc och bk, var lite kul men ah earth hour var nog ändå inte så stort i örebro kändes det som.

Ja sedan har ju dom där två mupplagen som jag verkligen inte känner något för tagit sig till sm final, hur känns det liksom? inte speciellt bra, fbk-hv? känns som en lite värdelös finalserie med tanke på att jag faktiskt inte vill hejja på något av dom där lagen!

ja just ja let's dance också, jag som varit helt ointresserad men jag tyckte ändå det var lite kul att världens starkaste man, haha lite roligt, jag menar han är ju inte direkt den smidigaste ;)


#13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0