eh chilla lite va?

okej, stanna upp och sluta tänka, japp ungefär så var de igår, nattmössan på, var seriös där ett tag men den största delen av dagen var bara lugn, kollade hockey, ja och frukost med twin också, den var toppen! När jag blev klar med disken så kom hon, min alldeles egna och bästa twin, ja körsbärsyoughurt, jätte mackor och ja sen var morgonen gjord!

malung-västerås, ingen hitt, jag vet inte varför men jag kände verkligen hur segt det var att förlora. Det är alltid segt att förlora men det sög verkligen i lördags, jag vet det gjorde de förra lördagen med, men i lördags ja nej fy vad jag hatar västerås en riktig snyting borde dom ha, gaaah att jag inte satte beas toppen passning nej fy nu lägger vi av med match snack tills nästa match!

träning imorse, bea gav igen den lilla snorisvalpen, ja så nu har jag en puckel, eh hinner inte sitta och åma mig, har bättre saker för mig, eller ja bea vakna nyss och vi börja tydligen för en minut sen så sluta chilla börja stressa, eller ne fy man dör tidigare om man stressar!

förvirrad #13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0