jahaja!

tisdag idag, jag är inte pepp på skolan, nej jag tycker skolan är fett dryg för tillfället, hockeyn är i alla fall kul, men det känns inte riktigt som skola, eh jag ska väl inte klaga allt för mycket jag har trots allt inte speciellt mycket skola och massa tid att göra saker på så jag får väl ta mig i kragen snart!

sitter i alla fall och väntar på Bea, vi ska väl gå och äta köttbullar snart, MUMS! sen blir det nationella i engelska, och ja kan ni tänka er efter det här och en bokredovisning, då behöver jag aldrig ha engelska igen, aldrig, aldrig, aldrig ingen!!!! ååååh vilken lycka, alltså kan ni tänka er sen när man står där om lite mer än ett år och är klar med skolan, gaah bara tanken förgyller mitt humör!

ja sen är det ganska mycket nu med laget känns det, lite turbullent, folk som tycker och säger saker, folk som är oseriösa, ska bli ruggigt skönt med möte och verkligen få säga vad man tycker! (har något snack möte nu i veckan om hockeyn!) känns som om saker gått lite överstyr, så ah ska bli skönt att rensa luften liksom .. träningsmatch ikväll mot småpojkarna, känns sådär känner mig lite trött och nästan början till sjuk men det är bara bita ihop!
match mot linde i helgen också! :)

#13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0