ta och fara hem imorn då..

Japp imorn ska jag och mamma köra upp till malung, träning kl18, ska trots allt bli skönt att komma hem, som jag faktiskt kallar det nuförtiden, iaf för det mesta ..

Klar med körlektionerna också, såå gött, man är så trött fram åt eftermiddagen så, ja dom som känner mig kan ju fatta hur jag är .. säger anna-lena vänster svänger jag höger och tvärt om, nja är nog inte så klar i huvudet såhär dags!

ikväll ska jag umgås med min bästa! Det kanske är svårt att säga mina bästa, eftersom jag faktiskt har några ruggigt bra vänner i malung, men jag har kommit fram till en sak vad gäller kompisar när man flyttat så långt bort, mina vänner i malung det är min familj, jag hatar dom ibland, japp ibland vill jag slå ihjäl dom jävlarna men det löser sig alltid. Medan mina bästa vänner, dom bråkar jag inte med lika ofta, hum ja nu krångla jag säkert bara till allt, men ni som flyttat hemifrån och en bra bit bort fattar vad jag menar!

sen tänkte jag bara tillägga en liten sak, viktig match ikväll modo, blev ruggit förvånad igår kväll efter träningen när det inte stod någon nyhet på deras hemsida men så insåg jag att det var den 25 och den 26 var matchen lalala!

#13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0