this is our life, our choice

jag har tänkt lite, fy vad poertiskt och töntigt det där lät men helt seriöst så började jag tänka på hur kul vi egentligen har det här uppe i mitten av landet, där -26 inte är någon ovanlighet och snön ligger tät, tvätten måste tvättas, ja vi har massor att göra men vi gör det vi vill, visst jag vill inte gå i skolan och jag vet att en del av skolan är slöseri på tid för jag kommer inte använda den men jag gör verkligen vad jag vill, jag tränar äter sover och umgås med mina vänner, ja fy vad härligt livet kan vara!



jag älskar den här låten, vi har verkligen inte tid att slösa, därför borde vi sluta slösa tid på vad vi inte vill och göra det vi vill ,.. som att träna, spela hockey

har varit en toppen skön dag med massor av sol, var på friåkning med bea och yvve också, det är något ruggigt skönt med spegelblank is!

GAMEDAY tomorrow!
linde borta, och allt som finns på kartan är start och mål, vi börjar på noll noll och sedan räknar vi uppåt, noll ett, noll två ja det här ska vi ta, så är det bara!!


#13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0