tillbaka i örebro!

Japp nu är man äntligen tillbaka i örebro, sitter och dricker lite te för ovanlighetens skull faktiskt!

Åkte hem efter att ha jobbat på öppet spår. Det är något jag inte fattar med öppet spår? Hur kan så många "äldre" vara med, alltså det var personer som var i ålder för att vara mina morföräldrar där, ne så nu har jag äntligen bestämt mig, kan dom kan jag! Så nu i sommar ska jag påbörja min svenska klassiker, öppetspår/vasaloppet, vansbrosimmningen, lidingöloppet och sist men inte kortast vätternrundan, japp allt det ska jag ta mig igenom, så är det bara!

Nu ska jag iväg till körskolan snart för att köra lite iaf, sen blir det nog att åka på trängen ikväll och träna lite smått, mina små tjejer har träning så det vore kul att överraska dom lite! :)

#13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0