Träningsdag

Jajemen idag har det tränats, det kan jag lova.
Först special idrott med christer bara alla som går i tvåan, rätt kul vi siktade in oss på skjuttenik, mycket lärorikt! Så kände iallafall att jag blev bättre på att skjuta.
Sedan begav jag mig hem för lite lunch och plugg. skönt att slappa lite.
Vid middagstid var det bara att knyta på sig fotbollskorna för då var det träning i blåhallen med Nornan IF som jag förövrigt är VÄLDIGT stolt medlämm i ;). Jättekul att lira lite boll också kul att det var lite nya ansikten med på träningen, Kul att se Anette spela också, Anette som ockås går hockeygymnasiet  fast i ettan. Aja. det var kul att hon var med :)
Efter fotbollen drog jag, Joss, Joanna och nattan hem till beda för lite tacos. Jätte mys och jätte gott. Där Mös vi och prata tills det var dags för dagens sista träning med damlaget. Vi klädde på oss och gick ut i den 100 graders minut kylan, nästan sprang till ishallen :). Jätte kul träning där med, Jag, Fia och Kine hittar verkligen varandra nu i våran femma. Känns också verkligen jätte bra :)
Slutsatsen av denna dag är att jag är väldigt nöjd och glad. Verkligen en toppen dag, nu kankse jag kan sova i natt utan att vakna varje kvart också. Jag menar natten i förrgår var hemsk! Haha:) Fast jag kan skratta åt det också :P
Jaja, nu ska jag inte trötta ut er.
Sköt om er.
puss

#26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0