förmiddagen..

körde ett pass med alla tvåor förut, blev en del skottträning och lite sådant, sen prova jag och christer en liten grej, haha vilka idéer man kan ha! lite roligt, får väl se om de provas något liknande hokuspokus längre fram! :)'
just ja när jag och bea kom till hallen, så fick vi sms av z "de finns en överaskning till er på hallen" så vi springer runt som ja ufon och letar, och tror att det är vårt nya omk rum som är klart, men sen så hitta vi det äntligen en liten filur hade skrivit söta saker på våra klubbor, lite söt man kan vara när man har tid!

sedan drog jag ut till skottrampen ett tag,  ruggigt skönt väder några minus och solen låg på och stekte i ryggen, perfa(!)blev en hel del skott men blev trökigt efter ett bra tag där ute börja de bli lite långtråkigt så jag började trixa lite, sådär som man gjorde när man var liten, ruggigt kul, fick iaf till det några gånger (så som han gör i början.. lala sen blev det lite för avanserat va!?)




/13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0