hit och dit, upp och ner

vart mycket senaste dagarna, 3 matcher, träningar emellan, skola, japp allt möjligt så tänkte sammanfatta allt lite kort bara ..

Malung- Hällefors 3-2, gött med vinst, gick väl inge vidare för min del, men det kommer väl någon annan gång! Beda och bea var lätt bäst på plan, ja som åkte utanför zon iaf, sen hade vi ju någon vägg där i mål och hon ska ha minst lika mycket cred!

Västerås- Malung 2-1, gaah!? fortfarande en av de segaste förlusterna för säsongen och årets första :/ vi hade det, vi hade påoäng, men det var två onödiga utvisningar och då gör dom mål och det är ju mest mål som vinner sorgligt nog, men känns skönt att veta att man är så nära bästa laget .. måste säga ruggigt synd att deras målis merja blev skadad, hon får krya på sig rejält så får vi hoppas hon lyckas komma upp på benen och tillbaka på isen snart!

HAIK-Malung2 5-7`(?) koma match, borde vunnit större men det är väl som det är, känns som en del bara är med för att lira vilket är lite tråkigt för dem som faktiskt är med för att de inte spelar div1 matcher ..

aja träning idag, ingen höjdare, rolig träning, men jag var i koma så jag ska väl pallra mig ner i sängen nu och försöka sova järnet nu!

/#13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0