ledigt är aldrig fel men inte i mängder

Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag inte skrivit ett piss på hela jullovet, känner mig en aning dum.
Men mitt lov var iallafall bra förutom att jag var sjuk och hade feber veckan runt julafton. Lite tråkigt, men vad ska man göra. Jag har inte tränat en massor precis, sprungit nån gång. Sen med bara varit på allmänhetens åkning, det är så skönt att gå upp tidingt på morgonen för att gå till rinken och spela oftast inge folk uppe och vill åka skridskor heller. Hemma där vi har ute rink så skiner solen på morronen vilket gör det ännu härligare! :)
Visst  har jag saknat att träna varje dag och inte ha en lung stund men ändå så är det så skönt att komma hem och göra absolut ingenting, mer än nödvändigt förstår :)
Åkte tillbaka till Malung dan innan nyår, för att fira det här med nära och kära, några tjejer från laget kom hem till mig för att äta och snacka lite skit. sedan åkte vi vidare för att kolla lite fyferkerier och sånt! Mycket trevligt!

Det är skönt att vara tillbaka igen.

#26 is back in town


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0