myskväll

ja då var helgen över och tillbaka till vardagen, tillbaka till malung, ja fy så drygt, nedå inte haft några lektioner men vissa dagar önskar jag då att jag hade det bara för att komma bort, jag har för tillfället en sjuk inneboende, och jag börjar minnas alla de där sakerna som fick mig att vilja bo själv, jaja snart har jag lägenheten för mig själv igen lalala (inget illa menat, gillar bara att ha mitt crib för mig själv!)

underbar helg måste jag säga, sett en massa hus, till och med mitt framtida raggs hus, som bea säkerligen skulle vilja uttrycka det :) och sen har jag sett ja ni vet det där huset som jag såg på tv för ett tag sen .. lala nu ska jag sluta skumma mig! blev iaf en div.1 vinst i helgen, ruggigt gött och sen att sätta en var toppen, dock skulle jag fan satt två, dåligt dåligt, måste tas igen!

för att komma till kvällen, träning, japp sen efter den blev det att åka till therese för våldgästning och våldsbjudning på middag, gött blev kyckling gryta med ris, GOTT GOTT, sen så blev det äppelpaj med therese och johanna, och björn gurrasson, blev varken idottsgalan eller hockeykväll, men men gött med myskväll hos "familjen" holmstedt/karlen!

CIAO

/#13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0