ta steget som det kommer

Lär börja med att säga vilken skön dag jag haft idag! Så glad för det, så det finns inte! Äntligen en dag som inte är fullbokad med massor. det ända jag hade på schemat idag när jag vaknade var en företagsekonomilektion, gick på den träffade lite folk sen for jag bara med i vinden dit den kallade mig och till sist hanmade jag hemma hos Natalie med hon själv, Zäta och Therese på middag och efterrätt, inte helt fel faktiskt!
Mätt och belåten for jag iväg med marcus på a-lagsmatchen natalie kom efter sen och vi fick oss några riktigt goda skratt. Inte heller helt fel!

Att ta steget som de kommer är verkligen inte bara för Norrlänningar utan även för alla andra, och jag lär säga att jag drivs med det. Ser fram emot matchen imorron också, sen mot en helt ledig söndag som inte jag haft sen aldrig!
Nu ska jag sova så jag är pigg imorron!
Sov gott
 Puss

#26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0