träning och knas

japp, tränat en hel del idag, ruggigt skönt men nu avlider jag snart av trötthet!

fick paket ifrån mommi idag, gött, sånt som man verkligen uppskattar när man flyttat (långt) hemifrån! japp sen så har jag snackat med april om att hon ska skicka hit lite flingor, så jag har ju något att se fram emot nu när det 'är så dystert med att skolan ska börja imorn lalala

   gaaah mina barndomsfavoriter, vem älskar inte froot loops liksom? den som inte gör det måste ju nästan vara knäpp, ja ruggigt knäpp, så inom en snar framtid hoppas jag bea & jag sitter och käkar sånna här efter träningen (högt gi är bra efter träning!!), japp kellogs bästa någonsin och lucky charms, namnet säger ju bara allt! :D

jaja skola imron så man lär väl sooooova!? håll huvudet uppe jahaja!

/#13 inte taggad på skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0