Back in school

Japp då var man tillbaka i skolan efter lovet, gött att vara tillbaka och att saker lugnat ner sig men ah det var ju inte helt fel med lov kan jag ju lova!

Idag fick jag reda på att jag äntligen är klar med engelska b YES, ÄNTLIGEN! lyckan att aldrig mer behöva läsa engelska gör mig hur glad som helst, bara tanken av att jag inte måste göra något gör mig lycklig .. så ja nu ska jag bara ta igen matten och fysiken sen är jag back on track`!

ska till falun och kolla högskolan dalarna med klassen imorn, känns väl lite segt men du vet ibland får man väl offra sig lite, förhoppningsvis får vi komp för de!


På tal om hockeyn blev förlust och serien slutade väl inte så toppen, har ingen kommentar på något om de men du vet de kommer en ny säsong ..

/
#13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0