En cuphelg

hej hej alla nattugglor! jag vet att jag är sämst på att skriva i bloggen, men jag ska bättre mig. Det ha ni mitt ord på. Nu ligger jag iallafall i sängen och försöker sova, men det går inte. Och det gör det inte precis lättare med att i tanken ha att man ska upp tidigt och iväg på ishallen. Varför är det så? Att när man måste sova då går det inte, men när man måste vara vaken är det hur svårt som helst att änns ha ögonen öppna. Det måste ha med hjärnan att göra ;) Imorron iallafall, ska vi vara på ishallen 8:30. samling inför dagens cup. Lagen för cupen är Vi (Malnung), Leksand, Sveg och de 93:or som har sökt till hockeygym till nästa år är ett eget lag. ska bli kul och se vad det är för folk, om det är ngt att hänga i julgranen. Var tidigare idag hemma hos Anette en tjej i laget och kollade norsk pskyfilm, då var en av nya hockeybrutsen där hon verkade iaf trevlig, även om jag inte förstod så mycket utav vad hon sa. Eftersom att hon är ifrån Norge;) men måste sova nu, skriver mer imorron :) PUSSAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0