en massa saker och ett svårt beslut

japp då har jag varit 18år i några dagar nu, finns en hel del saker som är toppen med att vara 18 och att man äntligen är en enda person med egna rättigheter, ingen vårdnadshavare ska finnas med överallt, nej nu får jag göra allt sådant själv och det känns ruggigt skönt.
Har faktiskt vart på banken idag och fixat med kontot, så jag äntligen fått igång min säkerhetsdosa som jag fick i måndags. Sedan har jag även skrivit över mitt mobil abonomang på mig själv och även ansökt om e-faktura för mobilräkningarna så känns ju som man fått en del saker gjort iaf!

Sedan var det ju det där kruxet med lumpen, var och mönstrade i tisdags och jag kan väl säga att det inte gick allt för bra haha, men jag antar att de blir så när man inte förbereder sig. Jag fick iaf en chans på några tjänster, så jag valde ett och fick därmed ett erbjudande om att bli insatssoldat vid K3 till januari 2011, så ska väl ta och läsa lite se vad man ska göra.. känns ju så sinnes sjukt att på två veckor bestämma vad man ska göra om 1,5 nästan 2 år utan att ha någon ånger rätt men det är beslut som måste tas antar jag .. sånt måste man väl lära sig när man blir vuxen .. antar jag.

#13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0