natalie i ett nötskal.

blev en liten tjejkväll med två av mina bästa vänner hemifrån, ruggigt skön kväll! Blev bjudna på tacos och sedan kladdkaka med nogat och massa på, hur gott som helst, kom hem för ett tag sen så sitter här med tandborsten i högsta hugg, att borsta gaddarna är kul efter jul, eller kanske ska man säga före jul eftersom julen 09 inte varit ännu? ;) klura på den du, nej nu är jag på sånt där knas humör då jag bara muppar och kör!! inte alla som är lika sjuk som jag, men ändå så frisk ;)

på tal om min bebisgröna x-mjuk TePe som min tandläkare säger är bäst faktiskt, så har herr (fredrik) Warg och sedan lillebror hedman blivit utagna till landslaget, skoj för dom, mindre skoj för dom som blev petade tack vare dom, men fan så kan de vara.

eh, vet ni vad nu måste jag nog gå och spotta ut tandkrämslöddret, sedan ska en knasig natalie faktiskt gå och lägga sig för jag är trött!

hoppas ni tyckte det var intressant att höra om min tandborste och min tandborstning, för att faktiskt ta och tala om något relevant när vi ändå talar om tandborst ämnet, jag var hos tandläkarn och gjorde en avgjutning och det var inget mysigt, inte att rekomendera!

#13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0