tandläkarbesök

jaha, då var man klantig igen, försov mig till tandläkartiden. Så nu måste jag tydligen hem en gång till, helvete, jag har inte tid med sånt här skit, jag vet att det är mitt fel men jag lägger fan snart av med allt tidsbokande, skola och skit, att det ska vara så svårt att få en tid hos tandläkarn, och att man ska behöva åka tåg i 5 timmar för att ens kunna komma till tandläkarn känns helt sjukt drygt. Nej nu behöver jag komma bort, få sommar, glömma skolan, för annars kommer den ta kol på mig :/

ibland önskar jag att jag var fem år, och mamma fortfarande körde mig till dagis, följde med på alla tandläkarbesök, alla läkarbesök, och sedan skjuta tillbaka mig till dagis för att sedan hämta mig. Barndomen var nog helt enkelt det bästa!!



#13

Kommentarer
Postat av: äva

Kanske är så att det är massor av männsikor som glömmer sina tider...så det är därför det är så svårt att få tider =) bara en tanke...sen behöver du ju inte slå ihjäl dig själv för det. Du är på G mer än du själv ser eller tror! Kram, mamsen

2009-03-20 @ 15:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0