they say all good things come to an end..

Ja de sägs ju att allt tar slut någon gång, både bra och dåliga saker. Nu är den här säsongen över och idag gjorde 3 flickor sin sista "busk träning", känns sorgligt att dom ska lämna oss. Det finns ju en hel del som kanske sticker till nästa år, ja idag la jag kanske min sista pass till kine, känns helt skumt, vi som jämt åker och passar på uppvärmningarna. Sedan undrar jag, vem ska nu vara min högra sida i omk. rummet nu om kine drar?
Hur som helst är det några treor som jag vill speciellt uppmärksamma, joanna, kring, josefin, yvve och beda gymnasiet kommer helt enkelt inte vara sig likt utan er.
Men som sagt allt måste ju ha sitt slut, precis som storbyn en gång hade så måste även den här säsongen och även skolan för vissa personer ta slut. Så vi får väl helt enkelt säga tack till er! lalala

vi får även säga hejdå och tacka camilla som flyttar hem till norge, och zäta som beger sig över atlanten för att spela där ett år.

Sista träningen avslutades iaf med skumpa (herrljungas cider, de funkade iaf lika bra ska ni veta) Så nu har jos och y invigt sitt projekt arbete, vårt omklädningsrum och jag tycker det hade ett jävligt bra resultat!

eh nu ska jag sluta svamla .. här kommer lite bilder från kvällen ..
 
 

#13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0