Högskola..

Falun stod de på schemat igår, blev en visit till Högskolan Dalarna. Kan inte påstå att jag tyckte mässan eller filmvisningen var någon höjdare, trångt och lite små drygt. Det var dock intressant att lyssna på gamla elever och hur de gått för dom! Ruggigt god sallad fick vi också, lilla natalie åt till och med två, MUMS!
Börjar kännas som man går i 8an igen, så stört, nu börjar folk tala om utbildningar, vad och vart man ska läsa vidare, och ja allt jag gör är känner mig förvirrad, ännu mer förvirrad än jag redan är (!) Jag är 17 år, 18 om två veckor och jag vet inte vad jag vill, så fråga mig inte .. de tar jag reda på när jag känner för det! Dock har jag väl börja tänka frammåt att jag en vacker dag kanske ska ta och söka in till universitet eller högskola men än så länge tänker jag fokusera på gymnasiet, att klara mig igenom tvåan och sedan ta studenten till nästa sommar!

www.du.se

#13

(kommer mer om hockeyn senare!)


Kommentarer
Postat av: äva

Ja du behöver inte veta vad du ska göra för resten av livet nu. Du ska njuta av livet och tids nog hittar du något som passar för dig!

Man blir gammal av att oroa sig för mycket ;-) titta på din gamla mamma.

Njut av livet och på så sätt ta vara på livet och tiden!

Jag älskar DIG! Kram, mamma

2009-03-20 @ 15:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0